Η τηλεοπτική διαφήμιση (TVC: Television Commercial ) θεωρείται ο αποδοτικότερος τρόπος διαφήμισης, γιατί μπορεί να μεταδώσει το μήνυμα ταυτόχρονα, σε μεγάλη συχνότητα και σε μεγάλο πλήθος κόσμου. Γι’ αυτό η τηλεοπτική διαφήμιση είναι και η πιο ακριβοπληρωμένη. Η τιμή της ρυθμίζεται, κυρίως, ανάλογα με την ώρα προβολής της διαφήμισης, από το σημείο (στην αρχή, στη μέση ή στο τέλος ενός προγράμματος), το πρόγραμμα και τα νούμερα τηλεθέασής τους.

Για την τηλεοπτική προώθηση, η White Mask Media Group σας παρουσιάζει ένα ολοκληρωμένο πακέτο υπηρεσιών για την σχεδίαση και την υλοποίηση της καμπάνιας της επιχείρησής σας και την προβολή της σε πανελλαδικούς και περιφερειακούς σταθμούς.              Το σημαντικότερο σε μία τέτοια καμπάνια είναι, φυσικά, το διαφημιστικό σποτ.

Η παραγωγή τηλεοπτικού σποτ εξαρτάται σημαντικά από το κόστος.                                   Παράγοντες που επηρεάζουν το κόστος:

Διάρκεια

Όσο μεγαλύτερη είναι η διάρκεια, συνήθως, τόσο μεγαλύτερο είναι και το κόστος παραγωγής του τηλεοπτικού σποτ. Η διάρκεια ενός διαφημιστικού σποτ είναι,συνήθως,20 δευτερόλεπτα.

Σενάριο

Το κείμενο, όπως και η μουσική, παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο σε ένα σποτ.                                             Το σενάριο, εκτός από την ιστορία που δημιουργεί γύρω από μία διαφήμιση, στοχεύει σε μία φράση-κλειδί, αυτό που ο χώρος της διαφήμισης ονομάζει σλόγκαν, ώστε να τυπωθεί στο μυαλό του καταναλωτή.

Υλοποίηση

Το κόστος επηρεάζεται από το πώς θα δημιουργηθεί η εικόνα της καμπάνιας. Δηλαδή, από το αν χρησιμοποιηθούν εφέ από υπολογιστή, αν συμμετέχουν φυσικά πρόσωπα ή αν γίνει χρήση animation.

Media Planning

Σε αυτή τη φάση, ο πελάτης σε συνεργασία με την εταιρεία μας, επιλέγει τι budget θα διαθέσει στο μέσο που λέγεται τηλεόραση.                                                                                    Οφείλουμε να αναφέρουμε ότι για μία εξαιρετικά επιτυχημένη καμπάνια μάρκετινγκ, καλό θα ήταν να χρησιμοποιούνται όσο το δυνατόν περισσότερα μέσα και κανάλια επικοινωνίας. Δεδομένου, πάντα, με το να το επιτρέπει το budget.                                                                             Έτσι, λοιπόν, αποφασίζουμε τον αριθμό των τηλεοπτικών καναλιών, στα οποία θα προβληθεί το σποτ και τις τηλεοπτικές ζώνες, που θα πραγματοποιηθεί η προβολή του.  Αξίζει να σημειωθεί ότι στις μέρες μας υπάρχει η δυνατότητα η διαφήμιση στη τηλεόραση να παίζει την ίδια ώρα που προβάλλεται μία δημοφιλής εκπομπή.

Τέλος, υπάρχει και το γνωστό σε όλους, telemarketing  το οποίο ουσιαστικά αφορά στην αγορά μεγάλου τηλεοπτικού χρόνου, συνήθως με κοστολόγηση δεκάλεπτης εκπομπής, είτε σε τηλεοπτικές ζώνες χαμηλής τηλεθέασης είτε σε μικρότερους τηλεοπτικούς σταθμούς.

Media Shop

Αφού δημιουργήσουμε το τηλεοπτικό σποτ και έχουμε ένα ικανοποιητικό budget, πρέπει να δημιουργήσουμε μία αξιοπρεπή προβολή.

Γιατί να επιλέξω Media Shop;

Στόχος είναι να προβληθούμε σ’ ένα συγκεκριμένο κοινό. Από αυτό το όφελος από τη διαφήμιση στη τηλεόραση μπορεί να είναι τεράστιο.                                                                  

Το εμπορικό τμήμα του εκάστοτε σταθμού μπορεί να έχει άποψη μόνο για τα προγράμματα του δικού του σταθμού και φυσικά για το κοινό στο οποίο απευθύνεται. Επομένως ,πόσο επιτυχημένη μπορεί να είναι μία διαφήμιση, όταν πραγματοποιείται μόνο από ένα σταθμό; Η White Mask Media group συνεργάζεται με τα media shops, μπορούν  να καταφέρνουν πολύ καλύτερες κοστολογήσεις σε σχέση με το αρχικό κόστος.

Επιπλέον η White Mask Media Group μπορεί να δημιουργήσει όλη την διαφημιστική καμπάνια συμπεριλαμβανομένου και του TVC

  • Τηλεόραση
  • Social Media
  • Websites
  • Radio
  • Εφημερίδες – Περιοδικά
  • Influencers
  • Youtube

Παρέχοντας με αυτόν τον τρόπο πλήρη κάλυψη της διαφημιστικής καμπάνιας βάση του στρατηγικού σχεδιασμού που θα έχουμε σχεδιάσει για εσάς.

tvc